20 Mart 2008 Perşembe

ZAYIF PEMPELER

slm arkadaşlar

Benim sorun gittikçe büyüyor.daha öncede belirttiğim gibi ben 09.03.2008> tarihinde tohumları ektim.13.03 de tohumlar topraktan çıktı.tohumların üzerine 6-8 milimetre kalınlığında torf dökmüştüm.tohumları ektikten sonra karanlık ve sıcak bir yere koydum.püskürtme su ile günde 3-4 defa nemli olacak şekilde suladım.4 gün gibi kısa bir sürede topraktan çıktılar.ancak gün geçtikçe çok boy atmaya başladılar.şu anda boyları 10-15 cm kadar.ve boylarını taşıyamıyorlar.hemen hemen hepsi yan yatmaya başladı.ayrıca sularken bir kaç tanesi yerinden çıktı.6-8 milim torf döktüğüm içindir diye> yorumladım.ve bu gün torfun üzerine 1 cm kadar kırmızı toprak dökerek köklerinin yerinden çıkmasını engellemeye çalıştım.acaba bu döktüğüm kırmızı toprağın zararı veya faydası olurmu.bedenleri zayıf kaldı boyları uzadı bu kaonuda yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca resimleride pazartesi yayınlayacağım.

selamlar....

Hiç yorum yok: